Darbdavio įvaizdžio formavimas

Jūsų verslo sėkmei

Darbdavio įvaizdis – unikalus ir savitas įmonei būdingas savybių ir vertybių rinkinys, kuriantis vidinį ir išorinį identitetą. Tandemus atlieka darbdavio įvaizdžio situacijos analizę, suformuluoja kryptį ir žingsnius, kurie padeda sėkmingai įgyvendinti numatytus tikslus.

Daugiau nei 90 proc. kandidatų tikrina įmonių reputaciją, prieš apsispręsdami, ar nori jose dirbti ir net 55 proc. nutraukia procesą, jei apie įmonę sužino neigiamų dalykų. Šiandien jau nieko nestebina aktyvi informacijos paieška, socialinių tinklų sekimas, esamų darbuotojų apklausa prieš pradedant dirbti. Šiandien kandidatai apie įmonę nori žinoti daugiau, nei kada nors anksčiau.  Taigi darbdavio įvaizdis – ne tik įmonės reputacija, bet ir darbdavio vertės pasiūlymas darbuotojui, kuris parodo, kiek įmonė patraukli kaip darbdavys, ar tai yra geidžiama darbovietė. Kalbant apie darbdavio įvaizdį paliečiamos net tik darbuotojų pritraukimo, bet ir įsitraukimo ir išlaikymo iniciatyvos.

Tandemus komanda dirba su išorine ir vidine darbdavio įvaizdžio dalimi. Išorinė apima suvokimą, kuris apie darbovietę vyrauja visuomenėje, nusako, kokia yra organizacijos kultūra, atlyginimai lyginant su rinka ir pan.  Tuo tarpu vidinė parodo, kaip įmonės viduje yra iš tikrųjų, ką apie įmonę mano ir kalba esami ir buvę darbuotojai, koks yra vadovo vaidmuo.